Högupplösta motiv – Bleep goes HD

#bleepwear

Nu ni, nu har jag nåt nytt i bakfickan. Har lattjat lite med att göra motiv med bättre upplösning, och såhär himla fint blev mitt första HD-alster:

Gradius

Gradius - Close up

Det tar cirka dubbelt så lång tid att göra en högupplöst mössa, kanske mer med tanke på att jag gärna vill göra mer invecklade motiv för att det ska bli en poäng med att göra den i HD. Håller på med ytterligare ett projekt, men sparar det till senare.

Dock vill jag gärna ta tillfället i akt och redovisa fortsättningen på cliffhangern från förra inlägget. För den som inte redan har listat ut vad det skulle bli.

Mario beanstalk

Frågan är om det ska vara en stor Mario som klättrar uppför vuxenmössan. Har svårt att bestämma mig där.

View original post

Leave a Reply

